پست 44

LITTLE GIRL DREAMS

پست 44

تو کجایی؟

 

جایی هست که دیگه کم میاری
از اومدن ها , رفتن ها , شکستن ها . .. .
جایی که فقط میخوای یکی باشه ، یکی بمونه نره
واسه همیشه کنارت باشه
من الان اونجام
تو کجایی ؟



نظرات شما عزیزان:

باران فریدی
ساعت22:34---29 تير 1391
چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی
وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی :
" نــــذار برم "
یعنـــــــی بــرم گــــردون


DJ Matin
ساعت2:25---28 تير 1391
سلام وب خوشگلی داری.چگونه می تونم صفه جدید درست کنم. راستی اگه خواستی منو لینک کن من تو رو لینک کردم

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت19:34---27 تير 1391
نیستی هم نفسم سهم دلم بی کسیه

تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه

بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه

زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ساعت 17:42 توسط little girl |